Buck – den ekte hesteviskeren

I dag så jeg en dokumentar om Buck Brannaman. Det er slike filmer som gjør at jeg virkelig får lyst til å begynne å ri og drive med hester igjen, men da har jeg lyst til å drive med natural horsemanship. Det ser så naturlig ut, og for meg virket det helt rett å gjøre det slik. Drømmen er å en dag reise til USA på en gård hvor de trener hestene på den måten. Men kanskje jeg foreløpig kan reise et sted litt nærmere. Jeg måtte google litt på hesteferier med horsemanship og ser det finnes i Sverige og England. Kanskje det blir ferien min neste år?

http://tv.nrk.no/program/koid23000812/buck-den-ekte-hestehviskeren

En dag, en dag. Da vil jeg eie en hest!

Forrige innlegg
Legg igjen en kommentar

1 kommentar

  1. Det var en fantastisk dokumentar:)

    Svar

Legg igjen en kommentar